fbpx

Заміна та повернення товару. Повернення грошей

Причини заміни товару:

  1. Отриманий букет/композиція частково зів’яла або квіти виглядають не свіжими.
  2. Отриманий букет/композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником.

Процедура заміни товару:

  1. Протягом 6 годин з моменту отримання букета/композиції замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв’язку або написати листа на адресу: shop@freshrose.com.ua прикріпивши фотознімки.
  2. Коли вам буде привезений новий букет/композиція, в обов’язковому порядку поверніть кур’єру попередній, зіпсований, букет/композицію.

Причини повернення товару з компенсацією коштів:

  1. При отриманні подарунка клієнт може відразу відмовитися і повернути замовлення кур’єру, вказавши, що букет / композиція не відповідає очікуванням.
  2. Отриманий букет / композиція частково зів’яла або квіти виглядають не свіжими.
  3. Отриманий букет / композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником.

Процедура повернення товару з компенсацією коштів:

  1. У тому випадку, якщо клієнт відразу при отриманні відмовився від подарунка, кур’єр забирає букет / композицію. Адміністратор інтернет-магазину оформляє заявку про повернення грошових коштів на рахунок замовника. Згідно правил компанії, повернення коштів здійснюється на протязі 5 робочих днів.

  2. У тому випадку, якщо протягом 6 годин замовник звернувся з рекламацією про те, що букет / композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником, необхідно провести наступні дії:

    1. Замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв’язку або написати листа на адресу: shop@freshrose.com.ua прикріпивши фотознімки.

    2. Повернути отриманий букет / композицію.

    3. Повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 5 робочих днів з моменту розгляду рекламації, в тому випадку, якщо прийнято позитивне рішення.

  3. У тому випадку, якщо протягом 20 годин з моменту отримання букета / композиції квіти зів’яли, необхідно провести наступні дії:

    1. Замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв’язку або написати листа на адресу: shop@freshrose.com.ua прикріпивши фотознімки.
    2. Повернути отриманий букет / композицію.

    3. Повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 5 робочих днів з моменту розгляду рекламації, в тому випадку, якщо прийнято позитивне рішення.

Повернути замовлення можна наступними способами:

  1. Викликати кур’єра інтернет-магазину Freshrose, вказавши зручний час і адресу для приїзду кур’єра. Виїзд кур’єра оплачує замовник, згідно з установленими тарифами.

  2. Самостійно привезти за адресою:

  3. aдреса:м. Львів, вул. Хуторівка, 4Б (квітковий термінал, гуртівня № 35)

Причини повернення грошових коштів:

  1. Замовлення по нашій провині не був доставлений в зазначений день. Даний пункт не стосується випадків доставки в святкові дні, докладно дивіться в розділі «Доставка».

  2. Замовник помилково сплатив двічі замовлення.

Процедура повернення грошових коштів:

  1. Повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 5 робочих днів з моменту розгляду рекламації, і прийняття позитивного рішення.

  2. Повернення грошових коштів здійснюється тим же способом, яким скористався замовник при оплаті замовлення.

Всі результати пошуку