Заміна та повернення товару. Повернення грошей
Причини заміни товару:
- Отриманий букет/композиція частково зів’яла або квіти виглядають не свіжими.
- Отриманий букет/композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником.
Процедура заміни товару:
- Протягом 6 годин з моменту отримання букета/композиції замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв’язку або написати листа на адресу: shop@freshrose.com.ua прикріпивши фотознімки.
- Коли вам буде привезений новий букет/композиція, в обов’язковому порядку поверніть кур’єру попередній, зіпсований, букет/композицію.
Причини повернення товару з компенсацією коштів:
- При отриманні подарунка клієнт може відразу відмовитися і повернути замовлення кур’єру, вказавши, що букет / композиція не відповідає очікуванням.
- Отриманий букет / композиція частково зів’яла або квіти виглядають не свіжими.
- Отриманий букет / композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником.
Процедура повернення товару з компенсацією коштів:
- У тому випадку, якщо клієнт відразу при отриманні відмовився від подарунка, кур’єр забирає букет / композицію. Адміністратор інтернет-магазину оформляє заявку про повернення грошових коштів на рахунок замовника. Згідно правил компанії, повернення коштів здійснюється на протязі 5 робочих днів.
- У тому випадку, якщо протягом 6 годин замовник звернувся з рекламацією про те, що букет / композиція складається з квітів, які не були узгоджені з замовником, необхідно провести наступні дії:
- Замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв’язку або написати листа на адресу: shop@freshrose.com.ua прикріпивши фотознімки.
- Повернути отриманий букет / композицію.
- Повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 5 робочих днів з моменту розгляду рекламації, в тому випадку, якщо прийнято позитивне рішення.
- У тому випадку, якщо протягом 20 годин з моменту отримання букета / композиції квіти зів’яли, необхідно провести наступні дії:
- Замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв’язку або написати листа на адресу: shop@freshrose.com.ua прикріпивши фотознімки.
- Повернути отриманий букет / композицію.
- Повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 5 робочих днів з моменту розгляду рекламації, в тому випадку, якщо прийнято позитивне рішення.
Повернути замовлення можна наступними способами:
- Викликати кур’єра інтернет-магазину Freshrose, вказавши зручний час і адресу для приїзду кур’єра. Виїзд кур’єра оплачує замовник, згідно з установленими тарифами.
- Самостійно привезти за адресою:
aдреса:м. Львів, вул. Хуторівка, 4Б (квітковий термінал, гуртівня № 35)
Причини повернення грошових коштів:
- Замовлення по нашій провині не був доставлений в зазначений день. Даний пункт не стосується випадків доставки в святкові дні, докладно дивіться в розділі «Доставка».
- Замовник помилково сплатив двічі замовлення.
Процедура повернення грошових коштів:
- Повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 5 робочих днів з моменту розгляду рекламації, і прийняття позитивного рішення.
- Повернення грошових коштів здійснюється тим же способом, яким скористався замовник при оплаті замовлення.